चीनको गेमिङ बजारमा पहिलो छ महिनामा बिक्री राजस्व १४ प्रतिशतले वृद्धि - technologykhabar.com
२०२५ को पहिलो छ महिनामा चीनको गेमिङ बजारले यसको वास्तविक बिक्री राजस्व १६८ अर्ब युआन (लगभग २३.५ अर्ब अमेरिकी डलर) को रेकर्ड उच्चतम स्तरमा पुगेको देखाएको छ, जुन वार्षिक दरको आधारमा १४.०८ प्रतिशतले बढेको छ। यस अवधिमा, चिनियाँ गेम प्रयोगकर्ताहरूको संख्या ६७ करोड ९० लाख पुगेको छ। विदेशी बजारहरूमा चिनियाँ स्व-विकसित खेलहरूको वास्तविक बिक्री राजस्व ९.५ अर्ब अमेरिकी डलर नाघेको छ, जुन वार्षिक दरमा ११.०७ प्रतिशतले बढेको छ। चाइना अडियो-भिडियो र डिजिटल प्रकाशन संघले गत साता जारी गरेको उद्योग प्रतिवेदन अनुसार, चिनियाँ खेलहरूको लागि प्रमुख विदेशी बजारहरूमा पहिलो संयुक्त राज्य अमेरिका हो, जसको हिस्सा ३१.९६ प्रतिशत छ, त्यसपछि जापान र कोरिया गणतन्त्र छन्। चीन विश्वको सबैभन्दा ठूलो गेमिङ बजार हो, जसको घरेलु बिक्री राजस्व २०२४ मा ३२५ अर्ब युआन नाघेको छ। “चिनियाँ गेमिङ उद्योग, यसको गहन सांस्कृतिक सम्पदा र निरन्तर प्राविधिक नवप्रवर्तनको साथ, विश्व मञ्चमा उच्च मान्यता प्राप्त गर्दैछ,” संघका कार्यकारी उपाध्यक्ष तथा महासचिव आओ रानले भने। The post चीनको गेमिङ बजारमा पहिलो छ महिनामा बिक्री राजस्व १४ प्रतिशतले वृद्धि appeared first on Technology Khabar.